Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 11:57:50 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08437 aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Lubja küla, Hirve tee 
// Metskitse tee (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt 04.02.2025 edastatud e-kirjale 
saadan PT eelnõu uuesti arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27255790>  (menetlus nr: 
459294), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 14.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister